Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kurumsal Sürdürülebilirlik Performansı Boyutlarının Nedensellik İlişkilerinin Dematel Yöntemi ile İncelenmesi

Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mart 2022, ss.259 Sürdürülebilir Kalkınma

DİJİTAL PAZARLAMADA CHATBOT UYGULAMALARI VE ÖNEMİNEKAVRAMSAL BİR BAKIŞ

11th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TO ADRIATIC], Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.100-102

YENİ MEDYA STRATEJİLERİNDE INFLUENCER PAZARLAMANIN ÖNEMİ VE MARKAKONUMLANDIRMA İLE OLAN İLİŞKİSİ ÜZERİNE TEORİK BİR ÇALIŞMA

ICOMEP’19-Spring International Congress of Management, Economy and Policy 2019 SpringIstanbul/TURKIYE 20-21 April 2019, 20 - 21 Nisan 2019, ss.75-76

A Conceptual Study on Voluntary Simplicity Perception and Collaborative Consumption in Changing Consumption Culture

11th International AGP Conference of Humanities and Social Sciences, 26-29 January2018, University of Malta, Valletta, Malta, 26 - 29 Ocak 2018

Kitap & Kitap Bölümleri

Influencer Pazarlama (Influencer Marketing)

Değişen Pazarlama Anlayışı: Yeni Pazarlama yaklaşımları II, Yavuz Akçi, Kazım Kılınç, Arif Yıldız, Editör, Nobel Yayınevi, ss.73-95, 2020

Sosyal Medya Pazarlaması

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal, Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, ss.209-224, 2020

Perspective On Consurmer Attitudes And Importance of Attitudes In Mobile Marketing Strategies

New CommunicationApproaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Ercış, Enes Emre Baaşar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.490-507, 2020

Sürdürülebilir Pazarlamada Tasarım ve Algı Yönetimi

Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, BAŞAR Enes Emre, AĞ Ali Rıza, GÜLHAN Ünal, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.127-144, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Positioning and Perception Management in Marketing Strategies

Strategic Researches 3: From Local to Global, Silvius Stancıu, Ali Rıza Gökbunar, Turan Gündüz, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.105-115, 2018

Nöropazarlama

Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.47-74, 2018

Yeşil Pazarlama

Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-162, 2018

Metrikler

Yayın

23

Proje

1

Tez Danışmanlığı

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları