Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Moderator Role of Word of Mouth Marketing on The Impact of Public Relations on Purchase Intention From an Integrated Marketing Communications Perspective
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.299-314, 2023 (Hakemli Dergi)
Impact of Customer Value, Public Relations Perception and Brand Image on Customer Loyalty toward GSM Operators in Turkey.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.131-144, 2023 (Hakemli Dergi)
Alıcı Davranışı Okulunun Düşüncelerine Yönelik Güncel Yaklaşımlar: Bir Literatür Analizi
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.12-27, 2021 (Hakemli Dergi)
Jagdish. N. Sheth’in Pazarlama Bilimine Katkıları
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.8, ss.632-652, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
“HAVAYOLU FİRMALARININ DEĞERLENDİRMESİNDE HİZMET KALİTESİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ROLÜ”
SELÇUK 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 Aralık 2023, ss.1-2
YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ KAPSAMINDAKİ HALKLA İLİŞKİLER ALGISININ MARKA BAĞIMLILIĞINA ETKİSİ
EGE 9 INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 Eylül 2023, ss.1
BLOCKCHAİN TABANLI PROJELERİN SOSYAL MEDYA PLATFORMLARI ÜZERİNDEN TANITILMASI ÜZERİNE BİR İNCELEME
10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye,, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2023, ss.1
Risk Yönetimi Çerçevesinde Dağıtım Ağını Etkileyen Operasyonel Risklerin İncelenmesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi,, İstanbul, Türkiye, 10 Mart 2023, ss.223
EFFECT OF MOBILE LEAVE MARKETING APPLICATIONS ON CONSUMER ATTITUDES TOWARD BRAND COMMUNICATION ACTIVITIES
7th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 10 Aralık 2021, ss.719-733
OSMANLI’DAN GÜNÜMÜZE PERAKENDECİTİCARETİN GELİŞİMİ
2.İŞLETME TARİHİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 Mart 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
Dağıtım Ağı Operasyonel Risklerinin İncelenmesi: Demir Çelik Endüstrisi Üzerine Bir Uygulama
Kriter Yayınevi, Ankara, 2023
Tüketime Yönelik Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerinin Gerçekleştirilmesinde Dijital Pazarlama Araçlarının Rolü
Sürdürülebilirlik Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Hilal Kılıç, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-16, 2023
BlokZincir Teknolojisinin E-Ticarete Etkisinin Örnek Uygulamalar Üzerinden İncelenmesi
Blokzincir Merkezli Güncel İş Modelleri, Mustafa Beybur, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.117-132, 2023
METAVERSE EVRENİNDE DOĞRUDAN PAZARLAMA ARAÇLARININ ROLÜ
Metaverse Evrende Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Hilal Kılıç, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.81-97, 2022
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ, AMAÇLARI VE İŞ SÜREÇLER
Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.211-227, 2021
YENİ NESİL TEDARİK ZİNCİRİ: DİJİTAL
Dijital Yönetim Pazarlama Medya, Hande Ayhan Gökcek, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.19-38, 2021