Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
REFLECTION OF BRAND HATE ON BRAND FORGIVENESS
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.299-330, 2024 (Hakemli Dergi)
DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER BAĞLAMINDA TÜKETİCİLERİN MARKA BOYKOTUNA KATILMA MOTİVASYONLARI
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.11-30, 2021 (Hakemli Dergi)
Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, cilt.0, sa.38, ss.205-221, 2021 (ESCI)
Değişen Yaşlılık Kavramının Reklamlara Yansıması
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.404-418, 2021 (Hakemli Dergi)
Markaların Helal Etiketi Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.802-814, 2020 (Hakemli Dergi)
Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (EWOM) Kanalı Olarak Youtube Vloggerların Satın Alma Niyeti Oluşumundaki Rolü
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.24, ss.231-254, 2018 (Hakemli Dergi)
Gösterişsiz Tüketim Kavramı Bağlamında Tüketici Algısı
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, sa.14, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
HEDONİZM BAĞLAMINDA TEKNOLOJİK ÜRÜNLERİN YARATTIĞI DUYGUSAL TATMİN
5. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Kültür Dinamiklerinden: Sosyal Medyadaki Mukbang Videoları
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV, Ceren Bilgici, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.115-142, 2023
Tüketicilerdeki Yalnızlık ve Aidiyet Duygularının, Sanal Marka Topluluk Algısına Yansıması
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Balaban, Yıldız, Öykü, Ezgi,, Editör, Nobel, Ankara, ss.61-90, 2023
Reklamlarda Cinsiyetsiz Kimlik Kullanımına Yönelik Z Kuşağının Tutumu
Reklamdakiler: Reklam Çözümleme Örnekleri, Kocabay, Şener, Nihal, Gümüş, İlknur, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.94-122, 2021
Yeni Medya Reklamlarında Etik Kavramı
Reklama ‘Yeni’den Bakmak, Erdoğan, Gençyürek, Merve, Akcan, Burçe, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.475-517, 2021
Odak Grup Görüşmesi
Reklam Araştırmaları: Nitel ve Nicel Tasarımlar, Karaçor, Süleyman, Erdoğan, Gençyürek, Merve, Akcan, Burçe, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.273-288, 2021
Dini Bir Değer Olarak Kanaatkârlığın Kadın Tüketicilerin Satın Alma Davranışındaki Rolü
Tüketici Davranışı III : Güncel Akademik Çalışmalar, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-112, 2021
Reklam Yönetimi
BETA BASIM YAYIM, İstanbul, 2018
Reklam Yönetimi
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018