Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Narsisizm Bağlamında Lüks Tüketim

Alanya Akademik Bakış , cilt.5, sa.2, ss.1015-1030, 2021 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tüketicilerin Etik Değerler Bağlamında Taklit Markalara Yönelik Tutumları Üzerine Bir Çalışma

UYSAD 8th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2021, ss.163-180

Aktivizme Eğilimli Tüketicilerin, Markaların Aktivist Reklamlarına Yaklaşımları

18th International Symposium Communication in The Millennium, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.591-602 Sürdürülebilir Kalkınma

HEDONİZM BAĞLAMINDA TEKNOLOJİK ÜRÜNLERİN YARATTIĞI DUYGUSAL TATMİN

5. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019

Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması

UYSAD International Management and Social Science Symposium, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2018, ss.22-31

Reklamlarda Mizah ve Cinsel Çekicilik Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması

IPRAC 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.175-190

Using Of Homosexual Image In Ads: Canada And Turkey Samples

14. International Symposium Communication In The Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.555-572

Kitap & Kitap Bölümleri

Reklam Kampanyası Yönetimi

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2023 Creative Commons License

Dijital Kültür Dinamiklerinden: Sosyal Medyadaki Mukbang Videoları

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV, Ceren Bilgici, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.115-142, 2023

Tüketicilerdeki Yalnızlık ve Aidiyet Duygularının, Sanal Marka Topluluk Algısına Yansıması

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Balaban, Yıldız, Öykü, Ezgi,, Editör, Nobel, Ankara, ss.61-90, 2023

Marka Nefreti

Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 2021

Reklamlarda Cinsiyetsiz Kimlik Kullanımına Yönelik Z Kuşağının Tutumu

Reklamdakiler: Reklam Çözümleme Örnekleri, Kocabay, Şener, Nihal, Gümüş, İlknur, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.94-122, 2021

Yeni Medya Reklamlarında Etik Kavramı

Reklama ‘Yeni’den Bakmak, Erdoğan, Gençyürek, Merve, Akcan, Burçe, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.475-517, 2021

Odak Grup Görüşmesi

Reklam Araştırmaları: Nitel ve Nicel Tasarımlar, Karaçor, Süleyman, Erdoğan, Gençyürek, Merve, Akcan, Burçe, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.273-288, 2021

Dini Bir Değer Olarak Kanaatkârlığın Kadın Tüketicilerin Satın Alma Davranışındaki Rolü

Tüketici Davranışı III : Güncel Akademik Çalışmalar, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-112, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Reklam Yönetimi

Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018

Metrikler

Yayın

34

H-İndeks (WoS)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları