Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Kapsamında Müşteri Tercihleriyle İtibar Unsurlarının Etkileşimi
International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS)
, cilt.7, sa.2, ss.59-81, 2021 (Hakemli Dergi)
DİZİ KAREKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ SEMİYOLOJİK ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.29, sa.3, ss.176-212, 2020 (Hakemli Dergi)
Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği
ULUSLARARASI KÜLTÜREL VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.597-625, 2020 (Hakemli Dergi)
İLETİŞİM ÇALIŞMALARININ GİRİŞİMCİLİKTEKİ ROLÜ VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK KAVRAMINA BAKIŞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, cilt.9, sa.2, ss.263-291, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İLETİŞİMİ VE HALKLA İLİŞKİLERİN STRATEJİK ROLÜ: COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİ ÖRNEKLERİ
MEDYA, İLETİŞİM VE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Prof. Dr. Aslı Yapar Gönenç, Dr. Öğr. Üyesi Çağla Kaya İlhan, Editör, Nobel Yayıncılık- Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.179-205, 2022