Doç.Dr.
SARP BAĞCAN


Doç.Dr. SARP BAĞCAN

SCI,SCI EXPANDED,SSCI,AHCI Kapsamında

Uluslararası

1 AKÇAY DENİZ,BAĞCAN SARP ,"Intercultural Communication and Crisis Management Ikea Case Study" ,Global Media Journal Turkish Edition ,vol.7 ,pp.169 -187 ,1309-7601 ,2016 Link
2 Çiğdem Şen, Sarp Bağcan ,"KABİN İÇİ HİZMET KALİTESİNİN YOLCU MEMNUNİYETİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ" ,ASOS Journal Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi ,pp.333 -357 ,2021

Ulusal

1 Sarp Bağcan ,"SAVAŞ PROPAGANDASINI ANLAMAYA ÇALIŞMAK: ÇANAKKALE SAVAŞI'NDA ANZAKLAR VE SAVAŞ POSTERLERİ" ,Akademik Hassasiyetler / The Academic Elegance ,vol.8 ,pp.233 -267 ,2021 Link
2 Sarp Bağcan ,"KURUMLARIN TOPLUMSAL KONULARDA TEPKİSİNİ REKLAMLARDA GÖZLEMLEMEK: COVID 19 ÇIKIŞ VE İLK TEPE NOKTASINI İÇEREN SÜREÇTE REKLAMLARIN İNCELENMESİ" ,jochschool ,pp.2211 -2245 ,2020 Link
3 Sarp Bağcan, Esra Tunçay, Sezgin Savaş ,"SOSYAL MEDYADA DEMOKRASİYE LİDER MÜDAHALESİNİ GÖZLEMLEMEK: 2020 ABD BAŞKANLIK SEÇİMLERİ’NDE TRUMP VE BIDEN’IN TWEETLERİNİN İÇERİK VE DUYGU ANALİZİ AÇISINDAN İNCELENMESİ" ,TOJDAC ,vol.11 ,pp.1072 -1097 ,2021 Link
4 Sarp Bağcan, Adnan Duygun ,"A MULTIDIMENSIONAL MARKETING COMMUNICATION MODEL ON SOCIAL MEDIA FOR GLOBAL BRANDS: THE CASE OF COCA-COLA TURKEY" ,TOJDAC ,vol.12 ,pp.469 -481 ,2146-5193 ,2022 Link

Bildiriler

1 BAĞCAN SARP ,"A multi dimensional big picture of CSR Top 50 companies in Turkey" ,International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), Cambridge, UK 4 ,pp.444 -453 ,2047-2854 ,30.06.2014 Link
2 Sarp Bağcan ,"Yeni Medya ve Yapay Zekanın Pazarlama İletişimi Açısından Kullanımı (Use of New Media and AI in terms of Marketing Communication)" ,Uluslararası Yeni Medya Konferansı
3 Sarp Bağcan ,"Glokal İletişim Stratejilerinin Reklamlara Yansıması: Coca Cola ve Reklamları" ,International Symposium on Communication in the Digital Age (Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu) , 18-19 Ekim
4 Sarp Bağcan ,"“Rise of the Image in Political Communication, Siyasal İletişimde İmajın Yükselişi”" ,Current Debates in Social Sciences,IJOPEC, 19-21 Nisan 2018
5 Sarp Bağcan ,"DÜNYADA POPÜLER MÜZİĞİN GELİŞİMİ VE TÜRKİYE" ,2. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT, MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ ,pp.70 -71 Link
6 Sarp Bağcan, Esra Tunçay ,"THE QUALITY OF DIGITAL COMMUNICATION IN CONTROLLED NORMALIZATION PROCESS: THE MINISTRY OF HEALTH AND TURKISH TRADESMEN AND CRAFTSMEN CONFEDERATION EXAMPLE" ,4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES ,2021
7 Sarp Bağcan ,"DİJİTAL OYUNLARDA HEGEMONYAL MESAJ AKTARIMI" ,5.Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi / 5th International Congress of Academic Research ,2021