1 |
BAĞCAN SARP
,"A multi dimensional big picture of CSR Top 50 companies in Turkey"
,International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), Cambridge, UK 4
,pp.444
-453
,2047-2854
,30.06.2014
Link
|
2 |
Sarp Bağcan
,"Yeni Medya ve Yapay Zekanın Pazarlama İletişimi Açısından Kullanımı (Use of New Media and AI in terms of Marketing Communication)"
,Uluslararası Yeni Medya Konferansı
|
3 |
Sarp Bağcan
,"Glokal İletişim Stratejilerinin Reklamlara Yansıması: Coca Cola ve Reklamları"
,International Symposium on Communication in the Digital Age (Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu) , 18-19 Ekim
|
4 |
Sarp Bağcan
,"“Rise of the Image in Political Communication, Siyasal İletişimde İmajın Yükselişi”"
,Current Debates in Social Sciences,IJOPEC, 19-21 Nisan 2018
|
5 |
Sarp Bağcan
,"DÜNYADA POPÜLER MÜZİĞİN GELİŞİMİ VE TÜRKİYE"
,2. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT, MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ
,pp.70
-71
Link
|
6 |
Sarp Bağcan, Esra Tunçay
,"THE QUALITY OF DIGITAL COMMUNICATION IN CONTROLLED NORMALIZATION PROCESS: THE MINISTRY OF HEALTH AND TURKISH TRADESMEN AND CRAFTSMEN CONFEDERATION EXAMPLE"
,4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES
,2021
|
7 |
Sarp Bağcan
,"DİJİTAL OYUNLARDA HEGEMONYAL MESAJ AKTARIMI"
,5.Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi / 5th International Congress of Academic Research
,2021
|