Arş.Gör.
MERVE BOYACI YILDIRIM


Arş.Gör. MERVE BOYACI YILDIRIM

SCI,SCI EXPANDED,SSCI,AHCI Kapsamında

Uluslararası

1 BOYACI MERVE ,"Dijital Aktivizmde Sosyal Medya Kullanımı: Bir Çevrimiçi Hacktivist Ağının Analizi" ,İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi ,vol.9 ,pp.931 -965 ,2147-1185 ,2020 Link
2 BOYACI YILDIRIM, MERVE ,"REKLAMLARDA ANLAMIN ÇAĞRIŞIMLARLA ZENGİNLEŞTİRİLMESİ: TURKCELL FİBER REKLAMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ" ,Gaziantep University Journal of Social Sciences ,vol.20 ,pp.90 -109 ,1303-0094 ,2021 Link
3 BOYACI YILDIRIM, MERVE ,"NEDENE DAYALI PAZARLAMADA MARKA-SİVİL TOPLUM KURULUŞU İŞBİRLİĞİ: HAYTAP ÖRNEĞİ" ,Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi ,vol.9 ,pp.255 -294 ,2146-3301 ,2021 Link
4 YILDIRIM HAKAN, BOYACI YILDIRIM MERVE, LİMONCUOĞLU ALİHAN ,"Escape from COVID-19 pandemic to safe haven" ,Journal of Public Affairs ,pp.1 -7 ,1472-3891","1479-1854 ,2021 Link
5 Merve Boyacı Yıldırım ,"COVID-19 Infodemic: A study on the Fragile Five countries" ,Journal of Public Affairs ,2022

Ulusal

1 BOYACI MERVE,BOZTEPE TAŞKIRAN HATUN ,"Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma" ,Yeni Medya Hakemli, Akademik, E-Dergi ,vol.6 ,pp.46 -63 ,2587-1285 ,2019 Link

Bildiriler

1 BOYACI MERVE ,"Perakende Tüketicilerinin Markaya Yönelik İlgisinde Reklam Harcamalarının Etkisi" ,2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi ,pp.190 -191 ,23.11.2019 Link