Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

TRUST AND COMMITMENT TO INTERNET SHOPPING WITHIN THE FRAMEWORK OF MULTI-CHANNEL RETAILING MODEL

28th Annual Conference CIMaR (Consortium for International Marketing Research), Ankara, Türkiye, 17 Haziran 2019, ss.24

TÜKETİCİLERİN KİŞİSEL DUYGU DURUMU İLE TEPKİSEL SATIN ALMA İLİŞKİSİ

18. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ (UIK), Osmaniye, Türkiye, 02 Mayıs 2019, ss.1-2696

Dijital Pazarlama Stratejilerinin Marka Değerine Etkisi.

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019, ss.419-432

Focus Group Study on Social Media Phenomena and Consumer Purchase Intention

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofya, Bulgaristan, 19 Mayıs 2017, ss.10

Kitap & Kitap Bölümleri

Product and Distribution Strategies

Contemporary Business Techniques, Prof. Dr. Mustafa Fedai ÇAVUŞ, Assoc. Prof. Dr. Ayşe Gökçen Kapusus, Editör, Eğitim Yayınevi, Koanya, ss.75-89, 2021

Küresel Markalar Bağlamında Kişisel Satış: Coca Cola ve Nestle Örnekleri

Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Dr. Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.143-164, 2021

SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA

DEĞIŞEN PAZARLAMA ANLAYIŞI: YENI PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI II, Yavuz Akçi, Kazım Kılınç, Arif Yıldız, Editör, Nobel, Ankara, ss.195-208, 2020

Fiziksel Kanıtlar

TURİZM İŞLETMELERİNDE MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ TEORİ - STRATEJİ - ÖRNEK OLAYLAR, Doç. Dr. Derya ÖZİLHAN ÖZBEY, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.183-201, 2020

Deneyimsel Pazarlama

Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz AKÇİ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-162, 2018

Değer Temelli Pazarlama

Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz AKÇİ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-343, 2018

Focus Group Study on Social Media Phenomena and Consumer Purchase Intention

Research on Communication , Christian Ruggiero Hasan Arslan Mehmet Ali Icbay, Editör, Association of Social Science Research, Bialystok, ss.111-116, 2017

Metrikler

Yayın

22

Proje

1