Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bir Kutu Seç: Türkiye’de Dijital Abonelik Girişimleri

4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.59-62

Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.1611-1617

Instagram Girişimcileri İçin Kritik Başarı Faktörleri

3. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2017, cilt.2, ss.903-912

Genç tüketiciler, tercih ettikleri markaların sosyal sorumluluk projelerinin farkında mı? Starbucks örneği

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.548-551

Kıdemli Aile İşletmelerinin Sosyal Medyada Varlığı

7. Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2016, ss.140-145

Dünyada ve Türkiye'de Sosyal Girişimciliğin Gelişimi

II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 09 Ekim 2015, ss.182-194

Are Generation Z Consumers Aware of the Heritage? Brand Recognition of Turkish Brands Surviving Over a Century

17th EBES (Eurasia Business and Economics Society) Conference, Venedik, İtalya, 15 - 17 Ekim 2015, ss.141

Aiming "The Best" or "Good Enough" and Perception of Service Quality

Third Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.15

Kitap & Kitap Bölümleri

Massive open online course (MOOC) platforms as rising social entrepreneurs: Creating social value through reskilling and upskilling the unemployed after COVID-19 conditions

Research Anthology on Business Continuity and Navigating Times of Crisis, , Editör, IGI Global: Hershey, PA, USA, ss.607-629, 2024

Second-Hand Clothing Shopping: A Summary of Shopping Orientations and Shopping Concerns

Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies - Volume VI, Akıncı Adil, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.351-360, 2023

Freedom of Choice, Restrictedness, and Information Load: A Perspective for Online Retailers

Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies - Volume V, Akıncı, Adil, Editör, Peter Lang GmBH, Berlin, ss.247-260, 2022

Massive open online course (MOOC) platforms as rising social entrepreneurs: Creating social value through reskilling and upskilling the unemployed for after covid-19 conditions

Research Anthology on Business Continuity and Navigating Times of Crisis, Information Resources Management Association (IRMA), Editör, IGI Global, Washington, ss.607-629, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Massive Open Online Course (MOOC) Platforms as Rising Social Entrepreneurs: Creating Social Value Through Reskilling and Upskilling the Unemployed for After COVID-19 Conditions

Creating Social Value Through Social Entrepreneurship, Afacan Fındıklı, Mine; Acar Erdur, Duygu, Editör, IGI Global, ss.284-306, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri

Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar, Çolakoğlu, Nurdan; Daloğlu, Pınar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.497-526, 2020

Metrikler

Yayın

27

Atıf (Scopus)

46

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları